به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، حجت الاسلام والمسلمين نبي پور در اين جلسه ضمن تبريك فرارسيدن ماه نور قرآن و ماه توبه گفت:براي حل مشكلات جامعه در زمينه هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي تنها دارويي كه ميتوان جامعه ما را سم زدايي كند همين برپا كردن نماز جماعت است. اگر در جامعه اي نماز رها شود مردم نيز رها ميشوند.

 

نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي نيز دراين جلسه به جايگاه نماز از ديدگاه مقام معظم رهبري اشاره و ادامه داد:رهبر معظم انقلاب با همه مشغله كاري كه دارند سعي مي كنند تمامي نماز هايشان را به جماعت  خوانده و امامتش را نيز خودشان متقبل ميشوند.

 

حجت الاسلام والمسلمين يحيي زاده يكي از دستاورد هاي بزرگ اين انقلاب اسلامي را توسعه و احياي نماز و نماز جمعه دانشت و اظهار داشت:ما بايستي نماز هاي جماعت را مهم بدانيم چون يكي از راهكارهاي نزديك شدن مردم به يكديگر در اين دنياي ديجيتال است.

 

وي هم چنين افزود:در اين چند سال اخير مسئولان و نمايندگان مجلس بيشتر به فكر مصوبات و بودجه بيشتر براي اقامه نماز گذاشته اند.ما در مساجد و نيز مدارس و ادارات مشكل كمبود امام جماعت داريم.

 

مشاور فرهنگي فرماندار نيز در اين جلسه به دسته بندي تمام مشكلات و كمبود هاي شهرستان در طرح جامع  اشاره و عنوان كرد:شهرستان تفت به دليل خوش آب و هوا بودن در روزهاي تعطيل هجمه زيادي به پارك ها، بوستان ها و روستاهاي اين شهرستان ييلاقي ميكنند،ولي متاسفانه كمبود نماز خانه ها در پارك ها وبوستان ها و يا بسته بودن مساجد در روستاها مردم را ناراضي كرده است كه بايد برنامه ريزي مناسب و طرح جامعي صورت بگيرد .

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا